Wejdź z nami w świat wirtualnych wyścigów i dołącz do naszego zespołu.
Apex One to największe w Polsce centrum simracingowo-szkoleniowe oferujące jazdę na symulatorach bazujących na profesjonalnych platformach ruchu marki Qubic System polskiej produkcji. Buduj z nami to niesamowite miejsce i twórz z nami motoryzacyjne doświadczenie w samym sercu Wrocławia!
Poznaj nasze oferty pracy:
Ogólny zakres obowiązków:
- instruowanie i pomoc Klientom w korzystaniu z symulatorów
- ustawienie i konfiguracja stanowisk jazdy
- dbałość o czystość stanowisk oraz porządek na barze
- współpraca z pozostałymi działami firmy
- bieżąca elektroniczna i telefoniczna obsługa rezerwacji
- sprzedaż biletów oraz pozycji z menu barowego
Wymagania:
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- łatwość budowania relacji z Klientami
- obsługa komputera, kasy fiskalnej oraz urządzeń mobilnych
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- sumienność i zaangażowanie w wykonywanych obowiązkach
- mile widziane osoby zainteresowane motoryzacją
- wymagana książeczka sanepidowska przed rozpoczęciem pracy
Oferujemy:
- pracę w młodym zespole
- pracę w systemie zmianowym
- elastyczny grafik
- możliwość pracy w weekendy
- dodatkowe wynagrodzenie za pracę przy eventach
Stawka: 23 zł/h brutto, wymagany status studenta
Godziny pracy: pełny etat, elastyczny grafik
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Eventy i obsługa symulatorów u Klienta: płatne dodatkowo.
Prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy manager@apexone.pl z tytułem wiadomości SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA umieszczoną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Ogólny zakres obowiązków:
- instruowanie i pomoc Klientom w korzystaniu z symulatorów
- ustawienie i konfiguracja stanowisk jazdy
- dbałość o czystość stanowisk oraz porządek na barze
- współpraca z pozostałymi działami firmy
- bieżąca elektroniczna i telefoniczna obsługa rezerwacji
- sprzedaż biletów oraz pozycji z menu barowego
Wymagania:
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- łatwość budowania relacji z Klientami
- obsługa komputera, kasy fiskalnej oraz urządzeń mobilnych
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- sumienność i zaangażowanie w wykonywanych obowiązkach
- mile widziane osoby zainteresowane motoryzacją
- wymagana książeczka sanepidowska przed rozpoczęciem pracy
Oferujemy:
- pracę w młodym zespole
- pracę w systemie zmianowym
- elastyczny grafik
- możliwość pracy w weekendy
- dodatkowe wynagrodzenie za pracę przy eventach
Stawka: 23 zł/h brutto, wymagany status studenta
Godziny pracy: pełny etat, elastyczny grafik
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Eventy i obsługa symulatorów u Klienta: płatne dodatkowo.
Prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy manager@apexone.pl z tytułem maila OBSŁUGA KLIENTA z dopiskiem o możliwości pracy w trybie Poniedziałek-Piątek oraz z umieszczoną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.