Wejdź z nami w świat wirtualnych wyścigów i dołącz do naszego zespołu.

Apex One to największe w Polsce centrum simracingowo-szkoleniowe oferujące jazdę na symulatorach bazujących na profesjonalnych platformach ruchu marki Qubic System polskiej produkcji. Buduj z nami to niesamowite miejsce i twórz z nami motoryzacyjne doświadczenie w samym sercu Wrocławia!

Poznaj nasze oferty pracy:

Ogólny zakres obowiązków:

  • instruowanie i pomoc Klientom w korzystaniu z symulatorów
  • ustawienie i konfiguracja stanowisk jazdy
  • dbałość o czystość stanowisk oraz porządek na barze
  • współpraca z pozostałymi działami firmy
  • bieżąca elektroniczna i telefoniczna obsługa rezerwacji
  • sprzedaż biletów oraz pozycji z menu barowego

Wymagania:

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • łatwość budowania relacji z Klientami
  • obsługa komputera, kasy fiskalnej oraz urządzeń mobilnych
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • sumienność i zaangażowanie w wykonywanych obowiązkach
  • mile widziane osoby zainteresowane motoryzacją
  • wymagana książeczka sanepidowska przed rozpoczęciem pracy

Oferujemy:

  • pracę w młodym zespole
  • pracę w systemie zmianowym
  • elastyczny grafik
  • możliwość pracy w weekendy
  • dodatkowe wynagrodzenie za pracę przy eventach

Stawka: 23 zł/h brutto, wymagany status studenta

Godziny pracy: pełny etat, elastyczny grafik

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Eventy i obsługa symulatorów u Klienta: płatne dodatkowo.

Prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy manager@apexone.pl z tytułem wiadomości SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA umieszczoną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Ogólny zakres obowiązków:

  • instruowanie i pomoc Klientom w korzystaniu z symulatorów
  • ustawienie i konfiguracja stanowisk jazdy
  • dbałość o czystość stanowisk oraz porządek na barze
  • współpraca z pozostałymi działami firmy
  • bieżąca elektroniczna i telefoniczna obsługa rezerwacji
  • sprzedaż biletów oraz pozycji z menu barowego

Wymagania:

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • łatwość budowania relacji z Klientami
  • obsługa komputera, kasy fiskalnej oraz urządzeń mobilnych
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • sumienność i zaangażowanie w wykonywanych obowiązkach
  • mile widziane osoby zainteresowane motoryzacją
  • wymagana książeczka sanepidowska przed rozpoczęciem pracy

Oferujemy:

  • pracę w młodym zespole
  • pracę w systemie zmianowym
  • elastyczny grafik
  • możliwość pracy w weekendy
  • dodatkowe wynagrodzenie za pracę przy eventach

Stawka: 23 zł/h brutto, wymagany status studenta

Godziny pracy: pełny etat, elastyczny grafik

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Eventy i obsługa symulatorów u Klienta: płatne dodatkowo.

Prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy manager@apexone.pl z tytułem maila OBSŁUGA KLIENTA z dopiskiem o możliwości pracy w trybie Poniedziałek-Piątek oraz z umieszczoną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.